MAIATZAREN 30ean UDALETXERA

AGENDA 21EKO ESKOLARTEKO FOROA

Apirilaren 25ean, asteazkenean, 5.mailako 4 ikasle agenda 21eko eskolarteko forora joan ziren, gure eskolako ordezkari bezala. Bertan, aurtengo gaiaren inguruan -BIODIBERTSITATEA ETA KULTUR ANIZTASUNA- urtean zehar bururatu zaizkigun proposamen eta konpromisoak landu zituzten, eta horietako bi aukeratu genituen maiatzaren 30ean, asteazkenean, ospatuko den udaleko foroan aurkezteko. Gure eskolako proposamenak ondorengoak izan dira: 1. ZUHAITZAK LANDATZEKO EKITALDI GEHIAGO EGITEA. Hilabetean behin, multikiroletan egiten den bezala, taldeka zuhaitzak landatzera joatea. 2. KULTURA EZBERDINETAKO MUSIKA EZAGUTZEKO JAIALDIAK ETA KARAOKEAK ANTOLATZEA. Ziur gaude gure eskolako ordezkariek bikain egingo dutela beraien lana. Ingurumen batzordeko beste ikasle eta irakasleak ere joango gara udaleko forora animatzera.

AUPA ZUEK!

EMAKUME FUTBOLARIAK

Emakume futbolarien inguruko proiektuari amaiera ezin hobea eman zioten atzo 5.mailako ikasleek zein gurasoek, Anoetara emakumezkoen euskal derbia ikustera joanda.

TRAUTIko KIDEAK ESKOLAN

Atzo 5. Mailan beste bisita bat izan genuen. TRAUTI elkarteko kideak(Rafa, Urdin, Mikel, Santi eta Lukene) izan genituen gurean! Beraien egunerokoa ezagutu eta hainbat kontutxo azaldu zizkiguten. Askotan konturatzen ez garen arren, hainbat zailtasun izaten dituzte euren egunerkoan. Gure aletxoa jarri eta hemendik aurrera, ahal duguna aldatzen saiatuko gara!

LIBURUAREN ASTEA