urgain ate irekiak

URGAIN EGUNA 2015

Datorren ekainaren 6an, zapatua, Urgain Eguna ospatuko dugu. Festa egun hau Urgaineko ikastetxe guztien topagune izateko asmoarekin antolatu dugu.

Urgaineko ikastetxeak elkartuko dituen festa bat izatea nahi da eta bertan parte hartzera gonbidatzen zaitugu mezu honen bidez.

Horretarako ekintza hauek prestatu dira.

- Goizean Urgaineko ikastetxeak (Txiki-Txoko, Larraña, Errekalde eta Zuazola Institutua) lotuko dituen ibilaldia, jolasez betea. Plazatik abiatuko da 11:00etan

- Eguerdian (14:00etan), bazkaria Institutu aurrean (*)

- Bazkalostean, institutuko ikasleek egindako antzerkia haurrentzako tailerrak eta kirol festa.

- Musika ere izango da, DJ batek jarrita.

(*)  Menua: pasta entsalada, albondigak eta iogurta. Edariak: ura, ardoa eta sagardoa.

Bazkaria norberak etxetik eraman nahi duenarentzat ere lekua egongo da.

Ikas bidaiarako dirua ateratzeko bazkalosteko kafea, antzerkia eta arratsaldean pintxoak eskainiko dituzte DBHko ikasleek.

ERREKALDEKO JAIXAK

Bihar Errekaldeko Jaixak hasiko dira. Eskolan, jaixei hasiera emateko, Urgaintxoren jeitsiera egingo. dugu. Argazkian ikusi dezakezuen bezala, gure Urgaintxo prest dago eta irrikitan dago zuekin egoteko.

Ondo ondo pasatu jaixak !!!