KORRIKA TXIKIA

Apirilaren 7an KORRIKA TXIKIA.

Lehen Hezkuntzako talde guztiak parte hartuko dute txandaka. Haur Hezkuntzakoak ikustera joango gara eguraldi ona egiten badu.

• Ikastolakoak: Plazatik- Etxaluzera.
  • Elkar Hezikoak: Etxaluzetik- Santa Marinara.
  • Errekaldekoak: Santa Marinatik- Plazara.

Bukaera Errekalden emango diogu, eta HHkoak jolaslekuan egingo dute korrika. Lekukoaren barruan mezu bat joango da, gure konpromisoa adieraziz. Jaiari amaiera emateko eskolako ikasle eta irakasle guztiek korrika 20ko kanta dantzatuko dugu.

Arratsaldean zehar herriko plazan, 17:00etatik aurrera,  beste ekintza batzuk daude antolatuta:

Arratsaldeko 17:00etan txokolatada Oñatiko elkarteetakoek banatuko dute. Eta ondoren, arratsaldeko 18:00etatik aurrera, Txorimaloak egongo dira Oñatz dantza taldekekoek aterata.

KORRIKA 20, TIME-LAPSE

Korrika dela eta, eskolako ikasleekin argazki berezi bat etaratzea pentsatu genuen. Irudi ikusgarriak dira. Argazkiaz gain, bideo bat ere egin dugu.

Martxoak 8

Martxoaren 8an eskolako ikasle eta irakasleek Wangari Maathairi omenaldi bat eskeini genion. Gela guztietan bere bizitzaren inguruan hausnartu ondoren marrazkien bidez bere biografia irudikatu eta eskolako sarreran jarri genuen.

Lan horretan teknika eta estilo ezberdinak erabiliz Bioaniztasunaren alde horrenbeste borrokatu zuen emakumea gogoratu genuen. Wangarik ondo merezitako Bakearen Nobel Saria irabazi zuen.

Jarrai dezagun bere bidea Amalurra zainduz!!