IKASKUNTZA KOOPERATIBOA

2011-12  ikasturtean  hasi ginen eta “IKASTEKO KOOPERATU / KOOPERATZEN  IKASI” proiektua errotzen dihardugu . Ikasle guztien bidezko parte-hartze eta interakzioa bultzatuaz,elkarlanean oinarritzen den ikaskuntza da .

Abiapuntu gisa funtsezko hiru ideia nagusi :

Ikastetxe eta gela inklusibo batek mundu guztia hartzen du barne.Elkarren artean oso desberdinak diren ikasleak biltzeko modu bakarra ikasketa modu kooperatiboan egituratzea da .

Kooperatzea laguntzea baino gehiago da.Kooperatzearen atzean funtsezko balioak daude:elkartasuna eta desberdintasunenganako errespetua .

Zenbait gaitasun(komunikazio gaitasuna,gaitasun soziala…)nekez praktikatu eta ikas daitezke ikasleek ez badute elkarrekin lan egiteko aukerarik,taldean,ikasgelaren barruan eta jarraian .

GOLDEN   5

Irakasleen hainbat gaitasun profesional garatzearen bitartez, ikasleengan autoestimua, eskolakolarekiko atxikimendua eta ikasketa emaitzak  hobetzeko programa da.

Golden 5 programaren helburua ikasle guztiek disdira egin eta arrakastaren zaporea dastatzea izando litzateke.