LANA EGINAZ GOAZ AURRERA

6.mailako ikasleek 4. gaiari amaiera emateko, proiektu hau egin dute.

Historiako garai ezberdinak bideo bitartez azalduta daude.

Ea beraiek beste ikasten duzuen!!

URGAIN EGUNA

Dakizuen moduan ekainaren 1ean urgain eguna ospatuko dugu. Hemen daukazue egun horretako Egitaraua eta Menua.

AGENDA 21EKO ESKOLARTEKO FOROA

Maiatzaren 8an, asteazkenean, Agenda 21eko Ingurumen Batzordeko kideak udaletxera joan ginen gure proposamen eta konpromezuak azaltzera.

LED argien erabileraren alde egin genuen. Argiteria publikoa LED argiekin berritzea eta denda/etxeetan LED argia erabiltzeko kanpaina egitea edo laguntzak ematea proposatu genien.

Bikain aritu ginen eta tripa ondo bete genuen!

Zaindu gure amalurra!

TREN IBILTARIA

Beste urte batez,  Errekaldeko Guraso elkarteak “Tren ibiltaria” izenarekin maiatzaren 13 tik 24 ra, eskolako neska-mutilentzat eta hauen gurasoentzat eskolara oinez joateko ekintza antolatu du. Bertako helburu nagusia eskolara oinez edo beste modu jasangarri batez joatea izango da.

Parte hartzera animatzen zaituztegu.

KORRIKA

DATORREN APIRALEREN 12AN OÑATIN KORRIKA TXIKI OSPATUKO DUGU, GURE IBILALDIA ONDORENGOA IZANGO DA: SANTA MARINATIK - PLAZARA LHko MAILA GUZTIAK 15:00tan, Haur Hezkuntzakoak ESKOLAN EGINGO DUTE.

KORRIKA HAUNDI OÑATITIK  APIRILAREN 13AN PASATUKO DA EGUN HORTAKO EGITARAUA JAKIN NAHI BADUZUE KLIKATU HEMEN:

OÑATIN KORRIKA EGUNA

OÑATI KORRIKA KULTURALA

BAZKARIA

GURE KILOMETROA OLABARRETAKO SEMOFOROTIK, UGARKALDEKO LEHENENGO ETXETARAINO.

ANIMO ETA PARTE HARTU!!!!!  IKA IKA IKA HEMEN DATOR KORRIKA

INFORMAZIO GEHIAGO, www.korrika.eus